Google Play Store tips & tricks: Updating Android apps
Inhoudsopgave:
Een ding waar ik altijd naar heb uitgekeken in de app-lade van Android is de mogelijkheid om eenvoudig en effectief naar apps te zoeken. Veel aandelenlanceerders, waaronder de populaire Samsung Touch Wiz, en derde partijen hebben de zoekfunctie echter nog niet geïntegreerd. Gelukkig wordt de stock-app-launcher van de Sony Xperia Z - het Android-apparaat dat ik tegenwoordig gebruik - geleverd met app-zoekfunctionaliteit.
Maar nu ik de Themer-app gebruik, mis ik een beetje het zoeken naar apps. Tijd om een oplossing te zoeken!
App Dialer voor Android
Ik had een manier nodig waarop ik mijn huidige thema (inclusief het opstartprogramma) kon gebruiken en ook de mogelijkheid had om in de apps te zoeken. In mijn zoektocht kwam ik een aantal apps tegen, maar App Dialer was de enige die zijn zout waard leek.
Als u het T9-toetsenbord op uw Android hebt gebruikt om contacten in uw Android-kiezer te zoeken, moet u zich gemakkelijk kunnen identificeren met App Dialer. Nadat u App Dialer uit de markt hebt geïnstalleerd, kunt u het starten via het app-pictogram in de lade. Wanneer u de app initialiseert, ziet u een klein T9-toetsenbord op het scherm, identiek aan een widget. Nu hoeft u alleen nog maar te zoeken naar de app die u wilt starten door op de cijfers met de letters van de app te drukken en deze te starten wanneer u uw match krijgt.
Dialer zoekt in realtime naar de apps en toont alle mogelijkheden van apps die kunnen worden gevormd met behulp van de combinaties van letters op het T9-toetsenbord. De app werkt zelfs wanneer u een deel van de app-naam opgeeft. Als u bijvoorbeeld op zoek bent naar de app-appkiezer, retourneert zelfs de zoekopdracht naar de naam 'dial' de app in de resultaten.
De app-kiezer gebruiken voor snel zoeken naar apps
De beste manier om de app te gebruiken, is door het app-pictogram vast te zetten in plaats van het pictogram van uw App Drawer, of gewoon ernaast op het startscherm. Als je gebaren hebt ingeschakeld in je huidige opstartprogramma, of veegbewegingen op je geroote Android-telefoon gebruikt, kun je App Dialer toevoegen aan een van de gebaren en eenvoudig naar de app zoeken. De app ondersteunt ook widgets, zodat u direct kunt beginnen met zoeken op het startscherm.
Als u Google Now tot nu toe hebt gebruikt om apps op uw apparaat te zoeken en te starten, zult u merken dat de T9 App Dialer aanzienlijk sneller is. Ook zoekt de app naar mogelijkheden van woorden tussen de naam die niet in Google Now worden gevonden. Bovendien gebruikt Google het volwaardige qwerty-toetsenbord, wat soms vervelend is in vergelijking met het T9-toetsenbord.
De app wordt ook geleverd in de Pro-versie ($ 2, 95) met extra functies zoals een snelstartpaneel in het systeemvak en een optie om de app te verwijderen met behulp van de kiezer zelf.
Conclusie
App Dialer voor Android kan worden vergeleken met Launchy en FARR voor Windows als het gaat om snelheid van zoeken naar de apps. Dus als je een Android-gebruiker bent met bootloads apps op zijn apparaat, zou ik je zeker aanraden om deze app een kans te geven. En zodra de App Dialer volledig is overgenomen, weet ik zeker dat je de traditionele app-lade die je hebt gebruikt om de apps te starten, nauwelijks zult missen.
AMD lanceert zijn snelste desktopchips ooit
In een poging om een voordeel behalen in de gaming pc-markt, Advanced Micro Devices op donderdag lanceerde wat het zijn "best presterende CPU's" tot nu toe noemde.
Alles is waarschijnlijk de snelste tool voor het zoeken van bestandsnamen voor Windows
Alles is waarschijnlijk de snelste tool voor het zoeken van bestandsnamen voor Windows.
Tesla's snelste auto ooit is de 3e snelste productieauto ter wereld
Elon Musk kondigde onlangs de P100D aan en beweerde dat het de 3e snelste productieauto ter wereld was. Het is nog steeds volledig elektrisch, maar zeker niet goedkoop.